Superauto.pl zostaje tytularnym sponsorem Stadionu Śląskiego – historyczna współpraca
Stadion Śląski, znany jako „Kocioł Czarownic”, po blisko 70 latach działalności zyskał pierwszego w swojej historii sponsora tytularnego. Została nim chorzowska firma Superauto.pl – lider sprzedaży samochodów online w Polsce, należący do Wirtualnej Polski Holding. Umowa, podpisana 17 kwietnia na bieżni legendarnego obiektu, otwiera nowy rozdział w historii areny.
Wspólna droga ku przyszłości
Porozumienie między Stadionem Śląskim a Superauto.pl zostało zawarte na trzy lata z opcją przedłużenia o kolejne dwa. To naturalna kontynuacja współpracy, gdyż firma od pewnego czasu pełniła już rolę partnera motoryzacyjnego obiektu. W ceremonii podpisania umowy uczestniczyli m.in.:
- Leszek Pietraszek, wicemarszałek Województwa Śląskiego,
- Adam Strzyżewski, dyrektor Stadionu Śląskiego,
- Kamil Makula, prezes Superauto.pl,
- Bartosz Chojnacki, wiceprezes Superauto.pl,
- Adam Rogaliński, VP Corporate Development Wirtualna Polska Holding.
Stadion Śląski z nową energią
– Stadion Śląski od dekad jest źródłem niezapomnianych emocji. To ikona, ale markę trzeba stale rozwijać. Dzięki współpracy z Superauto.pl zyskujemy nie tylko wsparcie finansowe, ale też partnera w organizacji wielkich wydarzeń – takich jak mecze reprezentacji Polski, Diamentowa Liga czy przyszłe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce w 2028 roku – podkreśla wicemarszałek Pietraszek.
Superauto.pl: Biznes i pasja do sportu
– To dla nas ogromny zaszczyt móc związać swoją markę z tak symbolicznym miejscem. Wierzymy, że nasza współpraca przysłuży się rozwojowi stadionu i umocni jego pozycję na sportowej mapie Polski – mówi Kamil Makula, prezes Superauto.pl.
Bartosz Chojnacki, wiceprezes firmy, dodaje: – Jako lider rynku motoryzacyjnego online mamy dziś 10 tys. rezerwacji na samochody z całej Polski. Ta współpraca pozwoli nam zwiększyć wartość biznesu nawet o 35%. To kolejny krok w budowaniu naszej marki, do której należą także takie serwisy jak ChinskieSamochody.pl czy Nowyosobowy.pl.
Nowe możliwości dla Kotła Czarownic
Adam Strzyżewski, dyrektor Stadionu Śląskiego, podsumowuje: – Umowa liczy kilkadziesiąt stron, a jej zawarcie to efekt pracy wielu osób. Dzięki sponsorowi tytularnemu możemy śmiało planować przyszłość – przyciągać wielkie wydarzenia sportowe i artystyczne.
Co czeka nas w 2025 roku?
W nadchodzących miesiącach na Stadionie Śląskim odbędą się m.in.:
- Mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej (spotkania towarzyskie z Mołdawią i Nową Zelandią oraz eliminacje MŚ z Finlandią),
- Ronaldinho Show – widowisko piłkarskie z udziałem legend Brazylii,
- Diamentowa Liga – prestiżowe zawody lekkoatletyczne.
To dopiero początek nowej ery Stadionu Śląskiego – areny, która łączy tradycję z nowoczesnością, a teraz zyskuje potężnego partnera w biznesie.
Fot. Superauto.pl Stadion Śląski. fot. Andrzej Grygiel / UMWS